1. Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять.
2.
Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і
практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться
до неї пізніше або запропонуйте дитьині легший варіант завдання.
3. Не виявляйте зайвої троивоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини.
4. Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте вашій дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.
5.
У заняттях з дитиною треба знати міру. Не змушуйте дитину виконувати
вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена.
Спробуйе визначити межі витривалості дитини, збільшуйте триваліть занять
щоразу на невеликий відрізок часу.
6.
Бажано використовувати ігрові форми занять, оскільки діти погано
сприймають чітко регламентовані, повторювані, монотонні заняття.
7.
Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слово підтримки, частіше хваліть
дитину за терпіння, наполегливість тощо. Ніколи не порівнюйте дитину з
іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу
самооцінку.
8.
Необхідно памятати, що покарання за неправильне розвязанння завдань
буде останнім і найменш ефективним способом, що завжди викликає в дитини
негативні емоції.
Немає коментарів:
Дописати коментар